Ultimele 5 mesaje de pe forum ce contin textul: "RCUS" sunt:
context 2009-01-14 16:00:26 - doru stoian: akon> oricum, din graficele ASMG-ului, reiese clar ca abia din Decembrie incolo EUR-RON este probabil ca sa revina pe scadere dupa atingerea - intre timp=pe parcus - unei valori maxime de CIRCA 4,6
RON. Insa pana in Decembrie, este mai probabil ca sa creasca CA MEDIE (ceea ce NU EXCLUDE ca o sa mai si scada intre timp) pe tot acest parcurs de timp.
context 2012-07-28 11:34:24 - estu: din pacate o sa vedem deja repercusiuni la nivel de perceptie, cu partenerii europeni.O sa incepem sa nu mai prindem proiecte, astia o sa aiba inevitabil dubii despre capacitatea noastra de a avea
rationamente corecte.
context 2021-10-06 18:28:36 - samba: Ah, imi starnesti amintiri cu Zarnestii si prapastiile lor. Piatra Craiului, lanturile, adapostul, furtuna in plin urcus, rostogolit la vale, rucsaci de 25 kg, apa lipsa in plin soare, ursul la cort, alea alea. Ce-i drept, mult inainte sa ajunga ICI pe Moldoveanu
context 2022-03-18 17:35:53 - Cristian: What happens when we rewind? I’m trying to get my clients prepared. My job is not to make them happy. If my job was to make my clients happy, I would have created Rosenberg Circus instead of Rosenberg Research.
context 2023-05-05 10:00:09 - samba: Informatii despre preturile catre clienti - hotarari de guvern?
Preturile nu au o problema, se revizuiesc cand incepe contractul, problema este referitoare la programul NATO semnat in 2019 cu tot subsecventul aferent, nu doar livrarea anuala, pe parcusrtul a 4 ani, statul RO a introdus in legislatia noastra doar contractele de construcitt iar industria de aparare nu am fost inclusi in schema de actualizare a preturlor, mai avem 1.5 ani de livrari pe NATO.
Nu ne-am pierdut complet speranta, in schimb pierdem banii. Cu fiecare livrare, cu cat intarzie mai pierdem inca un set pe care nu il vom putea actulaiza ca pret
Martie: Elbit a demarat un program prin care IAR99 Soim for fi modernizat
Informatii despre preturile catre clienti - hotarari de guvern?
Preturile nu au o problema, se revizuiesc cand incepe contractul, problema este referitoare la programul NATO semnat in 2019 cu tot subsecventul aferent, nu doar livrarea anuala, pe parcusrtul a 4 ani, statul RO a introdus in legislatia noastra doar contractele de construcitt iar industria de aparare nu am fost inclusi in schema de actualizare a preturlor, mai avem 1.5 ani de livrari pe NATO.
Nu ne-am pierdut complet speranta, in schimb pierdem banii. Cu fiecare livrare, cu cat intarzie mai pierdem inca un set pe care nu il vom putea actulaiza ca pret
Martie: Elbit a demarat un program prin care IAR99 Soim for fi modernizate
TBM este implicata, IAR99 zboara cu motoarele noastre Viper, acum 3 ani Orban a taiat panglica la Avioane Craiova, este acelasi subiect
BVC 2023 nu curpinude o estimare pe zona de reparatii capitale, pt ca nu s-a stabilit un program exact, noi intern lucram la aceasta documentatie pt acest program chiar daca inca nu am primit primul motor.
Flota noastra de motoare nu a intrat nica in reparatia capitala Venituri suplimentare -in nici un caz in 2023. Avem prins in buget motoare Viper de transformare pe care l-am semnat cu Avio si cu o unitate militara din Craioba. Anul acesta curg Viperele f mult.
Aviatie civila - informatii noi ?
Anul acesta - ordonante date de stat referitr la ajutoare, HG 959, presupune sprijinirea prin ajutor de stat a industriei prelucratoare, a fost si scandal la B1 si Realitatea, am aplicat, nu am castigat, au fost firmele de apartmanet care au primit banii, incercam sa ne pregatim mai bine pt urmatoarea tura (CFM 56 - incercam sa gasim mijloca financiare ca sa nu angajam firma cu inca odata valoarea ei bursiera)
Incredere in BVC
in 12 luni ajungem sa fim apropae de estimare, fata de anul trecut anul acesta a inceput mai bine.
Suntem increzatori ca ne vom tine de bugetul Anul acesta si anul viitor il vom realiza, poate chiar depasi
pe 2024:
mentinere a tendintei de crestere pe vanzari si profitabilitate?
Macar usor in crestere sau la fel
2023 - 2025 le-am securizat prin semnarea contractelor pt modernizarea elicopterelor SAR si ONU (12 eliccoptere) plus ce mai avem de livrat pt NATO din programul vechi
urmatorii 3 ani arata bine, avem contractele, in total ar trebui sa fie 19-20 elicoptere pe 3 ani
anul acesta am incercat sa securizam niste valori ale materialelor care sa nu fie corelate cu inflatia din RO
Noi si IAR am facut echipa ca sa discutam su Safran si Airbus pt a nu ne aplica 14% crestere de pret - ei scot in fiecare an un catalog. Am reusit sa negociem o crestere medie de 9% pe val materialelor.
Pe urmatorii 3 ani vom aproviziona cu aceasta comanda pe cantiatea totala, deci sperm si profitabiltiatea sa creasca daca nu mai apar alte crize Pe aviatie civila, chiar daca nu ne apucam sa reparam motorul cap coada, lucram sa primim piese si componente de reparat, piese sunt mai usro nu au nevoie de SDVistica ca un modul
Airbus a venit intr-o vizita mult mai interesanta, ingineri de fabricatie si reparatie (a venit si Safran) - au acum un interes sporit, sa inlocuiasca flota de Puma cu produsele lor, ceea ce este in avantajul nostru comparat cu cumpararea de elicvptere second hadn din America
au vandut 6 elicoptere la SRI - au fost obligati sa faca offset, dar nu au venit aicea, nu profitam de ele, nu sunt obligati sa dea in industria de elicoptere, faptul ca au aceasta clauza si vizita denota ca sunt intereati Airbus a spus ca fabrica ca a noastra nu mai exista de cal la Marignan in Franta
Au fost impresionati
sa vedem cum se joaca cartile la nivel politic Suntem impreuna cu IAR, amandoua companiile pica daca nu se realizeaza lucrurile cum ar trebui intr-un stat civilizat. Avem un interes comun
Offsetul mare ar veni daca pun mana si pe alte contracte, 6 elicoptere e nimic, introducere intr-o tara in mod normal de la 40 - 100 de elicoptere. Ca acest fabricant sa aduca in tara aceste tehnologii
Dnul Ciuca este mai mult sau mai putin proamerican, tb sa facem tot ce putem ca sa nu se achizitioneze de la americani. Flota MAPN este de 60 de elicoptere - galusca mare
In plan pana in 2032 nu se mai cumpara elicoptere noi, dar discutiile trebuie demarate cel putin cu 4 ani inainte de primele livrari, in 2032 ori trebuie reparate capital cele existente ori cumparate unele noi
Inca mai avem timp sa ne ocupam
Fonduri europene - nu se pot accesa fonduri, suntem blocati fiindca suntem in Bucuresti si interprindere mare. Nu s-au lansat apeluri Anul acesta cu distribuire la anul va creste valoarea ajutorului, anul viitor 500 de milioane. Acolo s-ar putea sa mai avem o sansa
Ar ajuta o MCS pt sustinerea investitiilor?
Nu ajuta suficient de mult pentru toti indicatorii pe care trebuie sa ii indeplinim, acum sunt alte societati vedeta care se listeaza (Hidro)
Orice discutii din cadrul forumului sunt doar pareri personale, nu sfaturi de investitii, si implica riscul posibil
de a pierde toti banii folositi in investii.
Prin folosirea acestui site sunteti de acord cu normele GDPR detaliate in
Regulament.
(c) Copyright 2008. Toate drepturile rezervate .