Actiunea Cullen Frost Bankers simbol CFR Piata: NYSE

Calendar economic SUA
Detalii despre simbolul: CFR Piata: NYSE - Nume actiune: Cullen Frost Bankers
Cod ISIN: US2298991090

Grafic analiza tehnica CFR

Pe grafic sunt deja trasate:
  • Benzi Bollinger de 20, 2, cu albastru si portocaliu central, care reprezinta a doua deviatie standard de la media pretului actiunilor din ultimele 20 de zile de tranzactionare, aproximativ o luna de zile. Benzile intre care se afla pretul in 95% din timp.
  • Media mobila de 9 zile - care reprezinta media pretului in ultimele 9 zile de tranzactionare, aproximativ ultimele 2 saptamani.
  • MACD - Moving Average Convergence Divergence - Este interpretat in mai multe feluri si semnaleaza momentele de schimbare de trend. Este folosit si pentru a estima puterea cumparatorilor, respectiv a vanzatorilor, in anumite momente.
Numar vizualizari pe site: 27 Vizualizarea anterioara: 2025-03-15 08:01:33

Actiuni din bursele: AMEX / CSE / MIL / NYSE / NASDAQ / XETR

sau mergi la: Actiuni Romania

Selecteaza actiunea pentru detalii si grafic analiza tehnica. Pentru simbol nou, selectati exact bursa.
  AA    AAL    AAPL    ABT    ADBE    AEG    AMD    AMZN    AOS    ATEN    AVGO    AXP    AZN    BA    BAC    BIDU    BOLT    C    CAT    CFR    CIBR    CLOU    COF    CPF    CVX    DAX    DBK    DIA    DIS    ENR    F    GLD    GM    GOOG    GOOGL    GXC    IBM    INTC    IWM    JETS    KO    KRE    LHA    M    MCD    META    MGM    MS    MSFT    MT    MU    NET    NU    NVDA    OIH    PATH    PEP    PFE    PLTR    PM    QCOM    QQQ    RCUS    SAVA    SLV    SMR    SPEM    SPEU    SPY    SPYD    T    TES    TGLS    TLT    TSLA    TSM    TXN    UBER    UDOC    UNG    XAR    XHB    XLB    XLC    XLE    XLF    XLI    XLK    XLP    XLRE    XLSR    XLU    XLV    XLY    XOP    ZPRV 

Ultimele 5 mesaje de pe forum ce contin textul: "CFR" sunt:

context 2023-11-21 11:06:23 - iani71: Accesarea fondurilor europene trebuie sa reprezinte un obiectiv prioritar pentru a asigura resursele necesare modernizarii infrastructurii feroviare, cu scopul de a creste siguranta si calitatea serviciilor de transport de calatori si marfa pe calea ferata, se arata intr-un studiu realizat de Consiliul National de Supraveghere din Domeniul Feroviar din cadrul Consiliului Concurentei, dat publicitatii luni. Specialistii Consiliului National de Supraveghere din Domeniul Feroviar (CNSDF) au constatat, in urma cercetarii, ca infrastructura feroviara din Romania este subfinantata, ceea ce impiedica intretinerea, repararea si reinnoirea liniilor de cale ferata si duce la cresterea restrictiilor de
Accesarea fondurilor europene trebuie sa reprezinte un obiectiv prioritar pentru a asigura resursele necesare modernizarii infrastructurii feroviare, cu scopul de a creste siguranta si calitatea serviciilor de transport de calatori si marfa pe calea ferata, se arata intr-un studiu realizat de Consiliul National de Supraveghere din Domeniul Feroviar din cadrul Consiliului Concurentei, dat publicitatii luni. Specialistii Consiliului National de Supraveghere din Domeniul Feroviar (CNSDF) au constatat, in urma cercetarii, ca infrastructura feroviara din Romania este subfinantata, ceea ce impiedica intretinerea, repararea si reinnoirea liniilor de cale ferata si duce la cresterea restrictiilor de viteza si la degradarea retelei feroviare. "Aceste probleme au un impact direct asupra sigurantei si a timpului de transport pe calea ferata. In acest context, Conciliul Concurentei arata ca este importanta recuperarea intarzierilor privind lucrarile de intretinere, reparare si reinnoire si este vitala alocarea fondurilor necesare pentru a se respecta graficele de realizare a acestor lucrari, prevazute in documentele destinate dezvoltarii sectorului feroviar", se arata in comunicatul institutiei. Este vorba de Strategia de dezvoltare a infrastructurii feroviare, Programul de actiune pentru dezvoltarea infrastructurii feroviare si transferul modal catre calea ferata al fluxurilor de transport de calatori si marfa si Contractul de activitate si performanta al CFR pentru perioada 2021-2025. Mai mult, arata specialistii, Romania ar putea pierde fondurile UE alocate pentru sectorul transporturilor, in conditiile in care nu va atinge tintele stabilite prin Pactul verde european si Strategia UE pentru o mobilitate sustenabila si inteligenta. "CNSDF recomanda alocarea unui buget corespunzator pentru finantarea lucrarilor de intretinere si reparatii, pentru a incetini procesul de degradare a infrastructurii feroviare si a materialului rulant. Rezultatele s-ar traduce prin cresterea calitatii serviciilor, a sigurantei circulatiei pe calea ferata si a competitivitatii transportului feroviar, in raport cu alte moduri de transport. Ca urmare, CNSDF recomanda prioritizarea finantarii europene, pentru modernizarea retelei feroviare din Romania", se arata in documentul consiliului. Selectie pe baze concurentiale Specialistii CNSDF avanzeaza posibile solutii pentru reglarea circulatiei din sistemul feroviar. "Punctualitatea trenurilor de marfa s-ar putea imbunatati prin realizarea de Centre de Management ale Traficului (CMT) zonale pe liniile cu trafic semnificativ, cum sunt coridoarele feroviare europene care strabat Romania. Mai mult, implementarea CMT zonale va stimula traficul multimodal de marfa din tara, printr-o buna coordonare intre administratorul infrastructurii feroviare si operatorii terminalelor de marfa situate pe cele doua coridoare europene, Rin - Dunare si Orient / Est - Mediteranean, potrivit studiului, Mai mult, studiul abordeaza si chestiunea selectarii furnizorului de curent, pe criterii concurentiale, in beneficiul utilizatorilor. Realizarea si implementarea "Sistemului de telegestiune a energiei electrice", sustin specialistii, este importanta pentru dezvoltarea sectorului feroviar, intrucat va oferi posibilitatea operatorilor de transport feroviar de a selecta furnizorul de energie electrica pe baze concurentiale. Astfel, necesarul de energie electrica de tractiune va fi corect estimat, ceea ce va determina o reducere a costurilor de transport pe calea ferata. Un alt aspect considerat important este reluarea transportului feroviar intr-unul dintre cele mai importante noduri de circulatie din tara. E vorba de infrastructura feroviara din Portul Constanta, unde finalizarea lucrarilor de reparatie si deblocarea celor 47 de linii inchise din cadrul portului vor fluidiza traficul si vor reduce timpul de asteptare al operatorilor de transport feroviar. Documentul Consiliului Concurentei se refera si la performanta companiei de stat CFR SA. "CNSDF recomanda stabilirea de reguli si responsabilitati clare in sarcina gestionarilor de infrastructura prin includerea indicatorilor de performanta in contractele incheiate de CFR SA cu gestionarii de infrastructura, verificarea indeplinirii acestora si a modului in care au fost cheltuite sumele incasate de catre gestionari din tariful de utilizare a infrastructurii feroviare. In completare, se recomanda publicarea de catre CFR SA, in raportul anual de activitate, a modului de indeplinire a indicatorilor de performanta", conform institutiei.
context 2024-01-17 11:10:33 - iani71: "Dupa finalizarea propunerilor tehnice si financiare ale unicului producator de material rulant care a depus documentatia de licitatie, primirea avizelor conform neconditionate de la Autoritatea Nationala pentru Achizitii Publice (ANAP) si incarcarea Raportului final al procedurii in SICAP, Comisia de evaluare a oficializat castigarea licitatiei, prin desemnarea producatorului de material rulant francez Alstom Transport SA. Oferta financiara se ridica la suma de 767.510.640 lei, fara TVA, compusa din valoarea de livrare a 16 locomotive electrice si contravaloarea mentenantei pentru o perioada de 20 de ani. De asemenea, precizam ca in contractul de achizitie este prevazuta o clauza de revizui
"Dupa finalizarea propunerilor tehnice si financiare ale unicului producator de material rulant care a depus documentatia de licitatie, primirea avizelor conform neconditionate de la Autoritatea Nationala pentru Achizitii Publice (ANAP) si incarcarea Raportului final al procedurii in SICAP, Comisia de evaluare a oficializat castigarea licitatiei, prin desemnarea producatorului de material rulant francez Alstom Transport SA. Oferta financiara se ridica la suma de 767.510.640 lei, fara TVA, compusa din valoarea de livrare a 16 locomotive electrice si contravaloarea mentenantei pentru o perioada de 20 de ani. De asemenea, precizam ca in contractul de achizitie este prevazuta o clauza de revizuire privind posibilitatea suplimentarii perioadei de mentenanta cu inca 20 ani, fara organizarea unei proceduri competitive, prin incheierea unui act aditional", potrivit informatiilor remise de catre Autoritatea de Reforma Feroviara (ARF). Semnarea contractului de achizitie publica va fi posibila dupa expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestatii si, respectiv, dupa solutionarea contestatiilor/plangerilor formulate in cadrul procedurii de atribuire, precizeaza institutia. In conformitate cu rezultatele studiului de fezabilitate care sta la baza acestui proiect si potrivit indicatorilor tehnico-economici aprobati de Guvernul Romaniei, locomotivele electrice vor fi utilizate de catre SNTFC "CFR Calatori", in cadrul contractelor de servicii publice atribuite, care au fost aprobate prin HG 1.453/2022. Introducerea locomotivelor electrice, ce fac obiectul acestei achizitii publice, vizeaza cresterea eficientei modului de exploatare a serviciilor de transport feroviar de calatori, reducerea poluarii si cresterea confortului pe o serie de rute de pe reteaua feroviara publica electrificata sau in curs de electrificare, dupa cum urmeaza: Dej - Brasov - Bucuresti - Constanta; Timisoara - Arad - Brasov - Bucuresti - Constanta; Timisoara - Cluj-Napoca - Iasi; Iasi/Suceava - Bucuresti - Constanta. Finantarea proiectului este asigurata prin Planul National de Redresare si Rezilienta si de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, in limita sumelor aprobate anual cu aceasta destinatie, conform programelor de investitii publice aprobate potrivit legii.
context 2024-04-09 14:37:24 - iani71: Vagoane vandute de cfr pe 2 lei ca sa cumpere costume de scafandru pe milioane
context 2024-07-22 23:03:35 - buber: foto-cfr-repune-pe-sine-primele-vagoane-moderne-construite-in-romania-viteza-de-200-km-h-21678297
context 2024-10-02 21:05:22 - buber:



Acasa | Educatie Bursiera | Cum investesc? | Actiuni Romania | Actiuni SUA si UE | Calendar Economic | Optiuni | Forum Bursier | Curs valutar | Harta | Contact 
Orice discutii din cadrul forumului sunt doar pareri personale, nu sfaturi de investitii, si implica riscul posibil de a pierde toti banii folositi in investii.
Prin folosirea acestui site sunteti de acord cu normele GDPR detaliate in Regulament.
(c) Copyright 2008. Toate drepturile rezervate . FB

Last-Modified: February 27 2025 05:08:45.